Project omschrijving

Een landelijke BHV-opleider wilde haar websitebezoekers op een laagdrempelige manier informeren over bedrijfshulpverlening. Niet alleen over wat BHV is, maar vooral ook om mensen bewust te maken van de keuzes die zij zelf hier in te maken hebben.

Opstellen blogplanning

Samen met de eigenaar heb ik allereerst een blogplanning opgesteld. Hierin hebben we de verschillende onderwerpen beschreven en de gewenste boodschap of actie. Daarna hebben we per artikel bepaalt wanneer deze online zou komen. Ook heb ik hem kunnen voorzien van advies over het gebruik van social media, aangezien ik hier al veel ervaring mee heb.

Door op regelmatige basis BHV-gerelateerde artikelen te schrijven heb ik deze opleider heel goed kunnen helpen. Niet alleen door relevante informatie op een prettige manier aan te bieden, maar hierdoor ook de expertstatus van het bedrijf te vergroten. De online zichtbaarheid van deze organisatie is sterk vergroot doordat artikelen regelmatig gedeeld worden op de verschillende sociale mediakanalen. Ook is het aantal websitebezoekers toegenomen.